Medelhavsskolan

Medelhavsskolan är en digital utbildningstjänst som vänder sig till dig som vill lära dig mer om medelhavsmaten och dess produkter. Hur de tillverkas, var de kommer ifrån och hur  de används i matlagningen. Vi vänder oss till dig som jobbar inom dagligvaruhandeln som medarbetare, inköpare, central inköpare eller chef på någon av de stora butikskedjorna. Naturligtvis är även intresserade konsumenter välkomna att ta del av denna kunskapsbank, precis som alla andra som vill veta mer om medelhavsmaten.

Utbildningarna finns mestadels i form av filmer och tanken är de ska vara både kunskapshöjande och inspirerande. Efter avslutad utbildning finns möjlighet till examination och vid godkännande erhålla diplom och en fin titel.

Klicka här för att komma till Medelhavsskolan!